morgen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu morgen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

morgen

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

01 September 2010 | Nederland, Wageningen

hee iedereen

morgen is het dan zover eindelijk naar de US. mijn vliegtuig vertrekt om 9:15 naar New Jersey. ik vlieg die vliegreis samen met Dennis. een jongen die hetzelfde gaat doen als ik in de US. daarna vlieg ik drie uur later door naar Grand Rabbits. en dan gaat het allemaal beginnen. morgen horen jullie meer

-xxx- famke

  • 01 September 2010 - 14:10

    Frederike:

    Hee Fam!
    Super hee, eindelijk gaat het dan beginnen!! En best wel heel erg fijn dat je samen kan reizen met die Dennis :)
    Ik ga sowieso je blogs lezen, super leuk!
    Heee, héél veel plezier, en geniet nog even je laatste avondje in NL!!
    xxxxxx Free

  • 01 September 2010 - 14:17

    Charelle:

    Hee,

    Heel veel plezier en een fijne reis!

    Liefs,
    Charelle

  • 01 September 2010 - 14:22

    Myrte:

    Hooi Fammie :D
    Natuurlijk wist ik dit allemaal al lang maar ja als je zo weg bent kan ik niet gewoon even langs je kamer hoppen om bij te kletsen dus ook ik zal of courseeee deze site regelmatig bezoeken :P

    Kusje van je Zusje (K)

  • 01 September 2010 - 15:22

    Marijn:

    Supertof dat het eindelijk zo ver is!!!!

    have fun over there ;). maar ik denk dat dat wel goed zit.
    en ik vind het super leuk om zo je verhalen te kunnen lezen!

    XX

  • 01 September 2010 - 15:38

    Merit:

    Hee!

  • 01 September 2010 - 15:39

    Merit:

    Hee!
    Echt super veel plezier daar, ik hoop dat je het naar je zult hebben en dat je een lief gast gezin hebt!
    Ben benieuwd naar je verhalen =)
    Goede reis!
    xxx

  • 01 September 2010 - 19:19

    Jessica:

    Lieve Famke!
    Heb een GEWELDIGE tijd, ik weet zeker dat dat gaat lukken! We houden contact en het liefst kom ik je nog een keer opzoeken! Hou je taai! Ook ik zal vaak op je site kijken, om je bij te houden!

    Dikke kus!

  • 01 September 2010 - 20:56

    Jacqueline:

    Hoi Famke,

    veel plezier, meid!

  • 02 September 2010 - 05:57

    Emily:

    wow, fam! wat gaaf dat je dit gaat doen! have fun, en ik ben benieuwd :)
    xx

  • 02 September 2010 - 08:46

    Manouk:

    He Famke :)
    Heel veel plezier, en ik ga je missen bij dansen.
    En ik ga dit sowieso lezen :)
    Kus

  • 03 September 2010 - 13:54

    Heloïse:

    Wauw echt super vet dat je naar de US gaat:D
    Ik wens je heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de verdere verhalen!!

    -xxx- Heloïse

  • 31 Oktober 2010 - 14:55

    Ulla:

    Hoi lief,

    Eindelijk je gehele reisverslag gelezen. Het kwam er maar niet van. Ik had al wel van Stella het een en ander vernomen. Wat heb je al veel meegemaakt. Ben blij te lezen dat het nu goed gaat na dat turbulente begin met wisselende gastouders en later beginnen met je school. Fijn te lezen dat het vrienden maken nu ook lekker gaat. Dat had ik ook wel van je verwacht. Ga vanavond je foto's bekijken op face book. Heel veel liefs van mij, Owen, Estelle en Milo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 34817

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: