CHICAGO :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu CHICAGO :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

CHICAGO :D

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

07 Maart 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

zaterdag 14 Februari
vandaag ben ik gaan shoppen met sara en deb. we zijn naar de grootste mall in de omgeving gegaan en het was super gezellig. ik heb niet veel gekocht maar we hadden een gezellige meiden tijd dus het maakte mij niet zoveel uit.

zaterdag 19 februari.
vandaag ging ik naar chicago voor de eerste keer. ik moest om 7:35 op het treinstation zijn omdat ik met de trein naar chicago ging. de trein doet er 4 uur over maar ik moest een boek lezen voor engels dus ik was wel zoet. en in chicago is het een uur eerder dus het was drie uur voor mijn gevoel. ik werd opgevangen door kate en haar moeder ze hadden een bordje met mijn naam gemaakt. voor de mensen die niet weten wie kate is haar vader is de broer van anne en anne is een hele goede vriendin van mijn moeder. maar ik heb mijn koffer in de auto gedumpt en daarna zijn kate en ik naar alle leuke bezichtigingn geweest we hebben heel veel gelopen :D. toen we terug naar haar huis gingen met de metro hebben we een film gekeken en daarna gingen we uit eten. na het uit eten zijn we naar de top of de hangkok toren geweest en ze hadden daar een kleine ijsskate baan. we hadden een prachtig uitzicht over de stad.

zondag 20 februari
vandaag zijn we naar de ethnic gedeelte of de stad gegaan. ik heb een art museum gezien van mexico art. en daarna hebben we door het spaanse gedeelte gelopen en we hebben ook door het chinese gedeelte gelopen. het regende de hele dag dus we waren heel erg koud en zijn daarom vrij vroeg naar huis gegaan. ik heb toen een andere film gekeken en kate heeft toen huiswerk gemaakt omdat ze heel veel had en ik vond het niet erg om een andere film te kijken :D. haar moeder het midwestern gehaald dus dat hebben we gegeten voor avondeten. daana nog een film gekeken en naar bed.

maandag 21 februari.
vandaag was het presedentsday dus iedereen had vrij daarom was ik dit weekend naar chicago gegaan. vandaag zijn we naar het aquarium gegaan het was een super grote aquarium. ze hadden witte walrussen dat vond ik het coolste. daarna zijn ze ergerns anders uit gegeten voor lunch en zijn we nog voor een uur naar de forever 21 gegaan. het was de grootste die ik heb gezien. en daarna ging mijn trein weer terug naar grand rapids. het duurde een uur langer dan gepland omdat de trein rails vol met sneeuw lagen en een andere trein het moest vrijmaken. door de vertraging kwam ik pas om 12 uur thuis en was harstikke moe van de hele dag lopen en de treinreis en ik hoopte daarom ervoor dat we een sneeuw vrije dag hadden.

dinsdag 22 februari
ik had geluk want ik had idd een sneeuw vrije dag. ik heb lekker uitgeslapen en tv gekeken en huiswerk gemaakt.

dinsdag 1 februari
vandaag had ik vrij en niet voor de sneeuw. de 5de jaars hadden een belangrijke test die drie uur duurde en daarom gaven ze de rest of de school vrij. ik heb weer lekker uitgeslapen en verder niet zoveel gedaan.

de rest van de week was heel erg raar. ik ben woensdag naar een museum geweest voor de eerste helft of de dag. donderdag ben ik naar een ander museum geweest voor de eerste helft van de dag. na de museums hadden we een 31 minuten rooster dus dat verliep alle raar maar wel gezellig :D.

zaterdag 5 maart
vandaag ben ik naar de school musical geweest. ik was de eerste hier in de US en het was de sound of music. het begon om 7 uur en eidigde om 10 uur. het was super goed vooral het gezang ongelooflijk ik wist niet dat een highschool musical zo goed kon zijn.

nou dat was het dan weer voor deze maand :D

-xxx- fam

  • 07 Maart 2011 - 08:37

    Myrte:

    Hee Famme,

    Leuk weer wat te lezen ook al had ik het Chicago verhaal al gehoord. Maar quote: "Ik was de eerste hier in de US" toe maar hoor Columbus ;) haha maar je bedoelde waarschijnlijk dat het de eerste musical was waar je heen ging in de US?!

    X

  • 07 Maart 2011 - 20:16

    Stella:

    Hé Fammie,

    Wat doe jij een boel leuke dingen! En zo'n weekend Chicago is natuurlijk een hoogtepunt. We kunnen al gaan aftellen. Over 4 maanden kom je weer thuis.

    XXX Stella

  • 07 Maart 2011 - 21:21

    Frederike :

    Hee fammie!
    Lang niks van je gehoord! Maar het klinkt alsof het allemaal wel goed gaat daarzo, en je genoeg leuke dingen te doen hebt! Maar.. wat is een forever 21 ? :P of ben ik heel dom als ik dat vraag? haha

    xxx free

  • 07 Maart 2011 - 22:09

    Famke P.l Van Der Molen:

    hee free

    nee dat is helemaal geen domme vraag hoor :D maar het is een kledingwinkel je kan het vergelijken met de H&M. de H&M hebben ze alleen maar in de grote steden maar de forever 21 hebben ze overal

    -xxx- fam

  • 10 Maart 2011 - 11:09

    Marion:

    Hoi Famke,

    Jé wat een leuke tijd maak jij mee zeg. Ben jaloers hoor en zou zo weer jong willen zijn en ook zoiets mee willen maken !!! Man wat een avontuur zeg. Leuk dat je ons zo af en toe mee laat genieten.
    Is echt heel leuk om te lezen.

    Groetjes wijffie.
    xxxxx

  • 11 Maart 2011 - 19:14

    Imke:

    Hoi Famke,

    Leuk dat je zo'n weekend naar Chicago kon. Dit neemt niemand je meer af. En ik denk ook dat je wel veel films kent als je terugkomt.
    Is het nog erg koud?

    Hier was het een hectische week: Jidde heeft zijn eerste operatie ondergaan: acute blindedarm ontsteking. Alles is nu weer goed.

    Groetjes

    Imke

  • 29 Maart 2011 - 17:38

    Imke:

    Lieve Famke,

    Volgens mij heb je de smaak aardig te pakken in de USA, je hebt geen tijd meer om nog eens te bloggen.... :-)

    Ik spreek Paul en Stella zondag, we gaan samen eten, ben benieuw of zij de nieuwste verhalen al kennen.

    Liefs

    Imke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 34796

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: