PROM en CHICAGO - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu PROM en CHICAGO - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

PROM en CHICAGO

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

16 Mei 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

hier maar weer eens een verslagje :D. ik had het heel erg druk dus daarom heb ik niks geschreven in zo lange tijd.

na de springbreak hadden we tennis trianing buiten na school. we hadden elke drie dagen in de week een wedstrijd, dus dan is je hele dag voorbij.

de drie zaterdagen voor prom had ik tennis tournamenten waardoor mijn hele zaterdag weg was. gelukkig was het twee van de drie dagen harstikke mooi weer.

vrijdag 6 mei
vandaag was dan eindelijk de grote dag PROM. shelby en ik hadden we maar twee uur school omdat we de andere uren hadden geskipt :D om ons haar en alles te doen. dus na die twee uur hebben we ons haar gedaan en make-up en nagels. en daarna hebben zijn we naar Grand Rapids gereden om een vriendin van shelby te ontmoeten en foto's te maken :D. na de foto's zijn we naar de golfclub van shelby haar vader gegaan waar we gingen eten. wij waren een van de eerste en ze zette ons in het midden van de hele zaal :D. dus we waren het middel piece van de zaal :D. na het avondeten zijn we naar prom gegaan. het was harstikke leuk en er waren alleen maar 5de en 6de jaars :D.

vrijdag 13 mei
vandaag ging mijn alarm om 5:40. om vervolgens om 6:15 met de bus te vertrekken naar CHICAGO. we gingen met de AP bio klas. we zijn eerst naar de sciece en industrie museum geweest. we waren daar van 8:30 tot 1:45. het was een harstikke groot museum een heel hoog ook maar het was heel erg leuk :D. daarna gingen we naar het aquarium waar we een show bij woonde waar we zagen hoe ze de dolfijnen trainen. daarna hadden we vrije tijd om rond te lopen. 4:30 gingen we naar de navy pier. waar we ander half uur de tijd hadden om om wat rond te lopen en avond te eten. daarna om 6:30 vertrok de bus terug naar lowell. het was een hele lange dag maar wel een geslaagde :D.

vandaag was mijn laatste youth group dus we hadden een bbq wat heel erg gezellig was. alleen omdat het de hele dag geregend had hadden we het binnen. maar ze hadden voor de seniors en voor mij een kussensloop waar ze mijn naam groot op schreven. en daarna iedereen die daar was schreeef er iets op als herdenking :D.

volgende week ga ik met mijn organisatie naar de niagara falls en cederpoint. dus dan zal ik wel weer een kort verslagje plaatsen :D

-xxx- fam




  • 16 Mei 2011 - 06:09

    Myrte:

    Druk, druk, druk, zo te horen. Dus geniet er nog maar even van. En dan ga ik nu mijn examen Kunst maken.

    Doei
    X Myrte

  • 16 Mei 2011 - 09:22

    Stella:

    Maar liefst 10 lachende smiley's in je tekst. Volgens mij heb je het reuze naar je zin daar in de USA! Geniet van je laatste weken Lowell !!

    XXX Stella

  • 16 Mei 2011 - 09:44

    Milou:

    Super fam!

  • 16 Mei 2011 - 11:29

    Imke:

    Heeee fam!

    Dat klinkt inderdaad erg druk, ik denk dat het straks ook best raar zal zijn als je opeens weer naar Nederland gaat, je bent zo goed ingeburgerd.

    Geniet inderdaad nog maar even van je laatste (nog maar 70) dagen in Lowell en natuurlijk van de reis die je met je moeder en zus gaat maken.

    Bedankt voor de update! Superleuk.

    Imke

  • 16 Mei 2011 - 11:30

    Imke:

    En Myrte: succes met je examens!

    Imke

  • 17 Mei 2011 - 08:47

    Marion:

    hoi Fam,

    Leuk dat je nog even de laatste dagen/weken met ons wilt delen. Heb erg genoten van je mailtjes en zal ze zeker missen. Kijk je al uit naar je uitje met Paul en later met Stella en je zus (misschien tegen die tijd haar diploma op zak) of ben je nog helemaal met daar bezig ? Echt een super tijd die je veel heeft geleerd over mensen en gewoontes. Nog heel veel fijns en tot later dit jaar in Nederland !!!!!!!!

    xxxxxx
    Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 34792

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: