laatste dag :( - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu laatste dag :( - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

laatste dag :(

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

ik weet dat het al weer heel lang geleden is dat ik een berichtje heb geschreven maar hier dan nog even een kleintje :D. vandaag is mijn laatste dag in Amerika :(. ik reis toch alleen omdat Myrte en Stella en dag later reizen. maar dat is opzich niet zo erg want ze gaan wel mee om me weg te brengen :D. zoals veel van jullie al weten ben ik al 13 dagen uit Michigan en heb ik me bij Stella en Myrte gevoegd in New York als onze examenreis. het is hier heel erg leuk en zeker omdat je er al zoveel van op tv heb gezien en nu kan je zeggen dat je daar ook geweest bent :D. maar goed dat was even een snel en klein verslagje nou maar weer terug naar inpakken :(

-xxx- fam

  • 14 Juli 2011 - 16:07

    Milou:

    Jaa! Kom je weer lekker naar nederland! :D Zullen we snel een x afspreken om bij te praten?
    x

  • 14 Juli 2011 - 17:52

    Bas:

    Na als je thuis ben wordt het wel een biertje drinken hoor in xl

  • 15 Juli 2011 - 18:12

    Imke:

    Hi Famke,

    Lijkt me heel leuk je nog een keer te zien voordat je gaat studeren, komt vast goed! Ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Wij zijn vandaag in Nijmegen geweest, Renske en Kim hebben allebei een kamer en zijn allebei ingeloot, dus die gaan ook het huis uit per augustus. Het is wat met al die grote meiden!

    Groetjes

    Imke

  • 18 Juli 2011 - 21:16

    Dirk:

    En zo komt aan een groot avontuur een eind! Heel veel plezier die laatste dagen in NY en tot weer ergens in Wageningen I would say!

  • 19 Juli 2011 - 16:57

    Famke:

    milou- moeten we zeker een keer doen ik krijg morgen waarschijnlijk me nieuwe nummer dus dan kunnen we wel even smsen wanneer dan handig uit komt :D

    bas- klinkt goed moeten we zeker een keer doen

    imke- ik had inderdaad ook al wat gehoord van stella maar dat klinkt wel heel goed van kim en renske

    dirk- ik ben nu al 4 dagen in nederland hoor :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 34784

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: