TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

03 Februari 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

zaterdag 22 januari
vandaag zijn Dianna, Elaine en ik naar Grand rapids museum geweest het was niet zo heel groot maar dianna wou graag dat ik daar naartoe ging. ook omdat ze een grote operatie zal gaan hebben binnenkort en graag de deur uit wou. na het museum zijn we naar een restaurant gegaan en hebben daar geluchend. verder wat tv gekeken en toen was de dag alweer over.

zondag 23 januari
vandaag zijn we naar aunt kay gegaan omdat ze binnenkort jarig is. ze is alleen dan niet hier in de omgegeving dus gingen we vandaag. we hebben taart gegeten en de anderen hebben een lange tijd gepraat terwijl ik en brooke een film gingen kijken.

vrijdag 28 januari
vandaag kwamen alle goede vrienden over van dianna omdat het haar laatste weekend is voor haar operatie. de kinderen waren er ook dus het was een gekken huis met iedereen in huis. shelby was er gelukkig ook en we hebben maar gewoon wat tv gekeken en gekletst.

zaterdag 29 en zondag 30
zaterdag en zondag was ik een beetje ziekjes dus heb helemaal niks gedaan. en zondag kwam dianna haar moeder die hier is voor de komende week om ons te helpen met alles vanwege dianna haar operatie.

maandag 31
vandaag hadden we een wedstrijd tegen een basketbal team dat nog nooit verslagen was. maar een van de beste meiden was gebleseerd dus we hadden een goede kans om hun te verslaan. uiteindelijk verloren we met twee punten maar het was ongeloofelijk spannend.

dinsdag 1 februari
vandaag is de operatie van dianna. ze gaat een maagverkleining krijgen waarbij ze al het maaggedeelte dat ze niet gebruikt verwijderen. het is een grote operatie en zal voor de komende twee weken niks kunnen doen.

woensdag 2
vandaag hebben we een sneeuwdag en heb ik helemaal niks gedaan. als je hier zal vragen wat mensen doen op een sneeuwdag dan zal je het antwoord krijgen niks of de hele dag tv gekeken.

donderdag 3
verbazendwekend genoeg hebben we vandaag weer een sneeuwdag. dat is voor lowell super raar omdat de school nooit twee dagen achter elkaar vrijgeeft. mijn basketbal wedstrijd gaat wel gewoon door dus ben dan weg van 2:40 tot 7:30. aan de ene kant fijn dat je in ieder geval wat te doen hebt maar het is wel lekker lang en zeker omdat niemand erop gerekend had. normaal gesproken als je een sneeuwdag hebt dan worden alle activiteiten ook gecanceld maar blijkbaar basketbal niet. dianna is ook net thuisgekomen. ze kan alleen maar een klein beetje lopen en kan ook alleen maar vloeibare dingen eten. dus we zullen zien hoe dat verder gaat verlopen in de komende dagen.

• 03 Februari 2011 - 19:43

Paul :

Hoi Fam. Leuk, weer een blog! Het blijft bijzonder: Zo'n snowday. Dianne heeft een grote operatie gehad. Help haar er maar een beetje doorheen, want daar ben jij wel goed in. Liefs, papa

• 03 Februari 2011 - 20:45

Myrte:

Hee Fammie,
    Ik vroeg me af kun je ook al iets aan Dianna zien? Want hebben ze alleen haar maag verkleind of ook meteen vet weg gehaalt?

X

• 06 Februari 2011 - 20:31

Hoi Famke,

Met sneeuwdagen bedoel je dus sneeuwvrij. Hebben we in Nederland nog nooit gehad. Hier is het ondertussen al aardig lekker warm, met erg veel wind.

Superleuk dat je weer iets schrijft! Ik ben het met Paul eens, verwen Dianne maar een beetje want het zal niet meevallen zo'n operatie.

Heb je al mee mogen spelen in het basketbalteam of mag je nog alleen trainen? Is ook al superleuk trouwens, ik vind basketball een erg leuke sport.

Tot snel weer!!

Liefs,

Imke

• 16 Februari 2011 - 07:22

Marion R.:

Hoi Femke,

Hoe is het met Dianna ??
    Kan ze het allemaal handelen zo of heeft ze veel last (pijn) van de maagband ?
    Krijgen jullie nu allemaal mondjesmaat eten of valt dat nog wel mee ?
    En natuurlijk hoe gaat het met jou ?
    Is dit gezin tot het einde van je Amerika tijd je gastgezin ?

Liefs !!!!
    Marion

• 17 Februari 2011 - 03:18

Famke P.l Van Der Molen:

hee iedereen

imke:
    ik heb een wedstrijd gespeeld maar voor de rest train ik gewoon mee en ben aanwezig tijdens de wedstrijden.

marion
    eerst :D ik ben geen femke maakt niet uit hoor waarschijnlijk een type fout. maar met dianna gaat alles super goed ze kan alles weer doen. ze heeft alleen dat alles veel meer energie kost dan normaal en haar humeur gaat nog wel met ups en downs. maar dit gastgezin is inderdaad voor de rest van het jaar. ik krijg hier goed te eten hoor :D en verder gaat met mijn alles goed in de komende maanden gaan er heel veel leuke dingen gebeuren :D

-xxx- fam

• 18 Februari 2011 - 15:59

Oma W.:

Hallo Famke ,
    Heel fijn om te lezen dat nu alles goed gaat en je je nu ook in dit gastgezin wat kunt ontspannen.
    Als Dianne straks weer beter is en het voorjaar komt eraan,dan wordt het vast nog een mooie tijd voor jouw.
    Geniet er maar van .

Veel liefs van oma. xxx

• 22 Februari 2011 - 19:41

Hoi Fammie....

Tijd voor een nieuwe blog........ kan niet wachten!

Hier alles rustig. Kids hebben vakantie. Renske en Kim schieten al goed op in het examenjaar, nog 4 weken school en dan voorbereiden voor het eindexamen. Maar daar weet jij alles al van: dat heb jij mooi al binnen. En natuurlijk: Myrte beleeft het nu ook! Ben benieuwd hoe het met haar eindexamen gaat.

Liefs Imke

• 06 Maart 2011 - 16:50

Hoi Famke,

Alles goed.....? (Te) lang al niets meer gehoord.

Hier is het koud, maar wel lekker weer. Verder alles in orde.

Groetjes

Imke