de rest of de kerstvakantie :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu de rest of de kerstvakantie :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

de rest of de kerstvakantie :D

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

17 Januari 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

sorry dat het wat langer duurde voordat ik weer wat schreef maar hier gaat alles goed :D

NIEUW JAAR
vandaag zijn we naar elaine haar huis gegaan om nieuwjaar te vieren. elaine zijn hele goede vrienden van rob en dianna en zijn hier elk weekend niet vaker. dianna en elaine wouden even weg van iedereen en ik ging mee. we gingen naar vrienden van hun en we hebben op de wii just dance gespeeld dat was heel erg leuk om te doen :D toen we terug kwamen hebben we guitar hero gespeeld en singstar. je hebt hier in amerika als ze aftellen van 10 naar 0 laten ze een glazen bol naar beneden zakken en wanneer het tijd is laten ze de bal vallen. maar hier is helemaal geen vuurwerk dat is wel grappig om op straat te lopen om 1 uur en je hoort helemaal niks :D

voor de rest weet ik niet meer precies wat ik heb gedaan.

na de vakantie had ik gewoon weer saaie school dagen

dit weekend heb ik heel veel gedaan.

vrijdag zijn we wezen uit eten met elaine en haar gezin dat was super gezellig. en daarna zijn de mannen en de kinderen naar huis gegaan en hebben elaine, dianna en ik een soort wezen shopppen. ik heb een jegging en een thirt gekocht.

zaterdag
vandaag ben ik met elaine en dianna naar grand rapids gegaan. eerst gingen we ergens lunchen en daarna zijn we naar walmarkt gegaan. dat is een gigantisch grote winkel met alles wat je kan verzinnen. daarna gingen we naar huis en shelby kwam over omdat ze hier ging logeren :D. we hebben in de avond een film marathon gehouden en daarna heel veel geklets.

zondag
vandaag hebben we uitgeslapen en daarna zijn we in de tuin gaan sleen dat we heel grappig om te doen. we hebben nog een film gekeken en daarna gingen we naar youth group.

dianna heeft 1 februari een grote operatie komen dus dat gaat alles veranderen. ze is wat bigger dus ze krijgt een operatie in haar maag en ze halen alles wat is uitgerekt in haar maag weg. dan moet ze twee dagen in het ziekenhuis blijven en daarna kan ze de eerste maand aleen maar vloeibaar eten eten. maar ze valt dan wel heel veel af dus het is voor een goed doel. dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat werken in de familie omdat ze eigenlijk alles in huis doet en dat kan ze nu niet doen.

dat was is het wel weer :D

-xxx- fam

  • 17 Januari 2011 - 06:31

    Djurre :

    Lieve Famke,

    Hoeveel films heb je gezien tijdens je filmmarathon?

    Groetjes, Djurre

  • 17 Januari 2011 - 08:55

    Myrte:

    Hee Fammie

    Leuk om weer wat te lezen :) zeker aangezien we weer een tijdje niet geskypt hebben. Ook hilarisch om te zien dat je veramerikaans bent in je taalgebruik ("toen kwam Shelby over") xD

    Maar idd hoeveel films heb je gekeken? En welkee ???

    we moeten maar weer eens bijkletsen op skype ;)

    KusKus

    van je Hollandse Zus

  • 18 Januari 2011 - 00:46

    Famke P.l Van Der Molen:

    hee

    het was twilight, new moon en eclipse

  • 18 Januari 2011 - 06:44

    Marion:

    hoi Famke,

    Leuk dat je toch probeert zo af en toe wat te vertellen van wat je allemaal meemaakt. Het lijkt wel of je veel leuke dingen doet en dat school je niet heel veel tijd kost. Zie ik dat goed ??? Denk dat je straks wanneer je weer in Nederland bent heel veel vriendinnen over de vloer gaat krijgen vanuit Amerika. Shoppen is voor jullie dames ook wel een super bezigheid maar kan dat straks allemaal in de koffer ??? Denk dat ik maar mee kom om je op te halen t.z.t. dan kan er nog wat in mijn koffer op de terugweg.
    Hé nog een heel leuke tijd !!!
    groetjes en xxxxx
    Marion

  • 19 Januari 2011 - 22:16

    Famke P.l Van Der Molen:

    hee marion

    ja ik hoef inderdaad niet zoveel voor school te doen gelukkig :D

    en ik shop mischien wel veel maar ik koop elke keer maar een of twee dingen :D en in het begin had ik dingen nodig omdat ik die niet mee kon nemen dus dan moet je het hier kopen. en het gaat zeker niet allemaal passen maar we verzinnen wel een oplossing :D

  • 22 Januari 2011 - 15:56

    Imke:

    Hoi Famke,

    Het was mij ook al opgevallen dat je Nederlands "Amerikaanse" trekjes krijgt. Je krijgt vast en zeker ook een enorm Amerikaans accent, ik ben het in elk geval na een jaar USA nooit meer kwijt geraakt.

    Have fun!

    Liefs Imke

  • 03 Februari 2011 - 17:13

    Imke:

    Heee fammie,

    Alweer meer dan 2 weken geleden dat we iets van je gehoord hebben. Je hebt het zo druk daar dat je geen tijd meer hebt voor ons. Is wel goed hoor!

    Tegen de tijd dat je naar huis gaat, heb je waarschijnlijk geen zin meer om terug te komen.

    Groetjes

    Imke

  • 03 Februari 2011 - 19:04

    Famke P.l Van Der Molen:

    hee imke

    grappig dat je erover begint want ik wou vandaag toevallig toch al wat plaatsen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 34788

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: