SPRINGBREAK MISSISSIPPI - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu SPRINGBREAK MISSISSIPPI - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

13 April 2011 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

ik weet dat het al weer een tijd geleden is dat ik wat geschreven heb maar had het druk met van alles en nog niks :D.

voor springbreak ben ik naar mississppi gegaan. het was een mision trip, wat dat inhoud is dat je andere mensen helpt die het nodig hebben.

zaterdag 2 april
vandaag om 1 uur in de middag vetrokken we met het busje op weg naar mississippi :D. we hadden een lange rijd voor de boeg het duurde 18 uur. ik denk dat ik nog nooit zolang heb moeten rijden naar een bestemming, maar gelukkig was het heel erg gezellig. we waren namelijk met 15 mensen.

zondag 3 april
vandaag in de middag kwamen we dan eindelijk aan op onze bestemming. we hebben even door het stadje gelopen in de omgeving en daarna doorgereden naar onze bestemming. er was een andere groep ook daar. ze hadden gezegd dat ze met 50 mensen zouden komen, en dat zal precies passen omdat wij met 15 waren. ze hadden namelijk een kerk op het terein waar hun dan in zouden slapen en wij konden dan in stacarvans slapen. maar toen ze aankwamen hadden ze in plaats van 50 mensen 66 mensen. dus de kampleider had gelukkig een andere plaats voor ons gevonden. alleen de huiseigenaar was al vier maanden achter in de huur. maar de bank had gezegd dat we daar wel voor een week konden blijven. dus die dag hebben we in de tuin gewerkt want het was een zooitje :D.

maandag 4 april
vandaag hebben we de hele dag in de tuin gewerkt het was niet z'n hele grote tuin maar het was een ontzetende troep. na deze tuin zijn we naar een ander huis gegaan. de mannen deden meer tuinwerk en de meiden gingen verven. het was harstikke gezellig en we hadden hele erge lol.

dinsdag 5 april
er was kennelijk iets misgegaan met de bank zo we moeten het huis uit zodat de bank het huis kon innemen. het neefje van de eigenaarese kwam en wij moesten helpen om alle spullen in te laten, in de verhuiswagen. daarna reden we naar een storage center en moesten we alles weer uit laden. het was ontzettend veel werk maar gelukkig hebben we alles op tijd uit het huis gekregen :D.

woensdag 6 april
we hadden een meisje hannah zij had haar heup gebroken een jaar geleden maar loopt nog steeds op kruken. zij kon niet helpen met het verhuizen en shelby was lui en had geen zin om te helpen en vergeschelde hannah. maar vandaag moest de was gedaan worden van de kampleider en de lakens die we hadden gebruikt in het huis. omdat een van de leiders wist dat ik heel veel had geholpen met het verhuizen mocht ik helpen met de was. hannah ging ook helpen omdat ze niets in de tuinen kon doen. we gingen naar een wasserete en het was heel gezellig. daarna gingen we naar de bongalows waar we nu verbleven. we hebben lekker uitgerust en in de zon gelegen. het was namelijk hardstikke mooi weer.

donderdag 7 april
vandaag gingen we naar NEW ORLEANS. het was heel erg leuk om een grote stad te zien. we gingen naar de french qautre. het was heel grappig om te zien hoe het mij herinderde van parijs. we hebben heel veel gelopen en typische toeristen gespeeld. we hebben in een hard rock cafe avond gegeten en daarna met het busje weer naar huis.

vrijdag 8 april
vandaag hebben we alles ingepakt en de huisjes schoongemaakt. daarna konden we kiezen of we naar het stadje wouden of op het strand liggen. ik en shelby waren de enige die voor het strand kozen :D maar we hadden een van de volwassen en het was harstikke gezellig. het enige was dat ik die dag ontzetend verbrand ben. ik denk dat ik nog nooit zo verbrand ben geweest in mijn leven, alles deed pijn. maar goed ik heb de pijn doorgebeten en nu ben ik ontzettend bruin :D. na het strand zijn we naar een restaurant gegaan de naam van het restaurant was "the shed". het deed me heel erg denken aan een restaurant bij een camping. ze speelde muziek en ze waren bekend voor de ribs dus dat had iedereen :D. na het eten zijn we naar huis gereden :(. en uiteindelijk in de laate middag op zaterdag kwamen we weer aan in lowell.

dat was mijn spring break :D. ik hoop dat iedereen daar ook een leuke week had ook al was het dan geen vakantie :D

-xxx- fam

  • 13 April 2011 - 10:47

    Milou:

    Yay een mail van Fam! Het klinkt erg leuk :) Maar je moet toch maar snel naar huis komen he :D

  • 13 April 2011 - 14:02

    Myrte:

    Hee Fammie,

    Wat leuk om te lezen hoe enthausiast je bent over deze trip :) met al je smileys erbij blijkt wel dat je heel vrolijk bent en daar ben ik blij om :D:D:D:D haha

    maar we moeten maar weer eens skypen want dan kan ik het verhaal nog eens wat gedetailleerder horen en uberhaupt even bijkletsen :)

    X

  • 14 April 2011 - 14:00

    Stella:

    Wat ben ik trots op je! Een hollandse high school student die zo veel vrijwilligerswerk doet, geweldig! En ondertussen hebben jullie onderling superveel lol. Moet Shelby nu niet een jaar naar Nederland? Zou een idee zijn als jullie niet meer zonder elkaar kunnen.

    XXX Stella

  • 15 April 2011 - 11:36

    Imke:

    Lieve Fam,

    Nu je gewend bent om zolang te rijden, kun je in Nederland ook gemakkelijk even een dagje naar Parijs of Barcelona. Afstand blijkt dus relatief.

    Leuke spring break had je? Ik denk dat Stella gelijk heeft en jullie maar eens moeten kijken of Shelby naar Nederland kan komen.

    Liefs,

    Imke

  • 18 April 2011 - 12:49

    Marion:

    hoi Famke,

    Weer heel veel meegemaakt wat zal het "gewoon" worden als je weer hier in Nederland bent.

    Dat zal zeker wennen worden straks maar super dat je nu zoveel dingen doet !!!

    Heel leuke verslagen joh.

    Nog even en dan zien we je weer !
    Eerst nog lekker met je zus/moeder leuke dingen doen.
    Hoop je gauw weer te zien.

    Groetjes
    Marion

  • 15 Mei 2011 - 09:54

    Imke:

    Heee Fammie,

    How is life nowadays..............?

    Too busy to keep us informed... ?

    Ik dacht misschien helpt het als ik in het Engels mail, want mogelijk gaat je Nederlands te erg achteruit.... :-)

    Liefs Imke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 34783

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: