Eerste Dag - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu Eerste Dag - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

Eerste Dag

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

03 September 2010 | Verenigde Staten, Lowell

gisteren ben ik hier met het vliegtuig aangekomen. het was een lange dag, eerst acht uur vlieg naar new jersey en dan drie uur wachten en dan krijg je ook nog eens te zien dat het vliegtuig een half uur vertraging heeft. en dan kom je eindelijk in Grand Rapids. het gastgezin had een bord gemaakt met mijn naam erop toen ze stonden te wachten op het vliegveld. het waren hele aardige mensen en we gingen naar hun huis wat gelukkig niet al te lang te rijden is. Ze wonen in een soort van grote stacarvan dus het is wel even iets anders maar het is wel gezellig. we zijn vandaag boodschappen gaan doen in de supermarkt zo heb ik die ook maar weer gezien. we gaan vanmiddag florian ophalen op het vliegveld dat is een duitse jongen die ook hier in bij het gezin komt wonen. ik heb een eigen kamer het is niet heel erg groot maar het kan er wel mee door.

het gastgezin bestaat uit een moeder nikky van 46 en een vader clarence van 44 ze hebben een zoon jonnathan die is 15 en florian is ook 15. verder hebben ze nog een dochter alicia die is 20 maar die woont niet bij hun maar wel 100 meter verder. zij heeft al twee kinderen een meisje maceile zij is 1 jaar en een jongen ayden die is een maand oud. ik heb al heel veel bekende onmoet en weet de namen nu al niet meer. maar dat komt wel goed denk ik. nou dat was het voor nu.

-xxx- fam

• 03 September 2010 - 17:15

Stella:

Dag lieverd,

Wat heerlijk om een verslagje van je te lezen. Klinkt allemaal erg goed en gezellig! Skypen we binnenkort even?
    XXX

• 03 September 2010 - 17:29

Lin:

Hee Famke
    superleuk om te lezen!
    heb een hele leuke tijd daar =)
    xx

• 03 September 2010 - 19:29

Famke:

HOOOI FAMMIE :)
    Mooi dat het goed is gegaan! Nog een grote jetlag? Wil natuurlijk binnenkort wel weer meer horen via skype ofzo...

Kusje van je Zusje <3

• 03 September 2010 - 19:29

Myrte:

dat vorige berichtje was natuurlijk van Myrte en niet van Famke xD nou je ziet maar weer hoeveel ik aan je denk door zelfs te denken dat ik jou ben haha xD

• 04 September 2010 - 09:10

Frederike:

Hee Fam!
    Mooi dat je veilig en al bent aangekomen, en ook dat de mensen van je gastgezin aardig zijn!! :D
    Je hebt nu vast een jetlag.. Succes daarmee! :P

xxxx free

• 04 September 2010 - 18:49

Wim:

Ha Famke,
    Het klinkt erg spannend, zo ver van huis in een nieuw gezin. Ik hoop dat je het goed kan vinden je nieuwe vrienden.
    Groetjes, Wim

• 05 September 2010 - 09:52

Marlies:

hoi famke,

dat is gelijk al een heel avontuur, zo'n reis!
    En dan je nieuwe huis en huisgenoten; het klinkt gezellig. We zullen je verhalen volgen
    Succes! marlies

• 05 September 2010 - 10:36

Roos:

Hee Fam!

Zo te lezen heb je een goed verblijf daar in Amerika.
    Ga je nog leuke dingen aankomende dagen doen?

Kus vanuit het warme wageningen;)
    en Liefs, Roos

• 05 September 2010 - 17:40

Imke De Boer:

Hoi Famke,

Wat spannend meteen, een stacaravan. Wel iets anders ja. Mooi dat er nog een Duitse jongen in dit gastgezin komt. Kun je samen ervaringen delen. Ik ben er benieuwd hoe het je allemaal gaat verlopen.

Liefs Imke

• 06 September 2010 - 10:15

Ingeborg:

Hee Famke.

Leuk dat het goed met je gaat. Ik ben beniewd naar je volgende verhaaltje over hoe het daar is! Veel plezier op school daar!

xx

• 06 September 2010 - 12:58

Anne:

Hi Famke,
    Is it a "doublewide"? Mijn sus heeft ook in een gewoond toen ze in Kentucky woonde.Knus maar goed te doen. Veel lekker buiten dus in de mooi heerfst weer zo lang het nog kan.Waneer ga je met school beginnen? Geniet ervan!