Zaterdag, Zondag, Maandag - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu Zaterdag, Zondag, Maandag - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

Zaterdag, Zondag, Maandag

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

06 September 2010 | Verenigde Staten, Lowell

ZATERDAG
vandaag hebben ik niet zo veel bijzonders gedaan. we hebben gewoon op de bank gezeten en hebben wat gepraat. daarna zijn justin, florian en ik een wandeling wezen maken. om naar het oude gedeelte van de stad te gaan. het was 9 mile en iedereen verklaard ons voor gek dat we dat hebben gedaan. we hadden visite van dinese en lisa en ik kreeg twee kettingen en een paar oorbellen, ze waren echt heel mooi want ze had ze zelf gemaakt. ondertussen toen zij er waren heb ik de film avatar gekeken. ik had de film nog nooit gezien en ik vond het reuze meevallen als je al die verhalen hebben gehoord.

ZONDAG
vandaag ben ik naar de kerk geweest. het was heel raar omdat de eerste 40 minuten was alleen maar zingen en het leuk op een kospel zo dat waren florian en ik helemaal niet gewend. daarna was het zingen afgelopen en de pastoor verteld dan iets. dit keer ging het over ademen, het is heel leuk om te zien hoe hij zijn emoties in zijn verhaal legd. daarna heb ik bill en zijn vrouw ontmoet. het zijn mensen in de 70 denk ik maar ze zijn heel aardig. bill liet mij een paar grote huizen zijn en het huis waar zijn zoon in woont. nou ze zijn echt heel erg groot en ik ben in het huis van bill zijn zoon geweest en hij heeft gewoon een thuis bioscoop. daarna heb ik gegeten bij alicia en justin die hadden steaks voor ons gemaakt. het was echt een super groot stuk. daarna hebben we nog een film gekeken een oude versie van walli.

MAANDAG
vandaag moesten we een beetje vroege opstaan omdat we morgen vroeg opmoeten. we morgen is de eerste schooldag waar ik erg naar uit kijk. vandaag kwam eerst alicia en justin langs met de kinderen en daarna kwamen bill en joyce langs. ze hadden donuts meegebracht die waren erg lekker. ik heb geprobeerd het nederlandse schoolsysteem uit te leggen maar dat is best moeilijk maar ik denk dat ze het uiteindelijk begrepen. en zometeen komen de ouders van clarence langs. en daarna gaan we naar de supermarkt om schoolspullen te kopen

-xxx- fam

ps. voor papa en mama ik kan pinnen in de supermarkt

  • 06 September 2010 - 17:15

    Frederike:

    Yeah ik heb de eerste reactie haha :D
    Maar dat klinkt allemaal wel meteen super gezellig hee! :) Dat is wel heel fijn, lijkt me, dat je gewoon een leuk gastgezin hebt! Heb je je eerste schooldag inmiddels gehad? Zo ja, al vakken gekozen?
    Zo niet, heel veel plezier op je eerste schooldag!
    Kus Free

  • 06 September 2010 - 17:30

    Myrte:

    Heej Fammie !! <3
    Leuk om weer een berichtje te lezen alhoewel het me natuurlijk alleen maar nieuwschierig maakt naar meer! we moeten binnenkort maar weer eens bij kletsen als je misschien ook al naar High school bent geweest.

    Kusje van je Zusje <3

  • 07 September 2010 - 06:31

    Marion:

    Hé sportmaatje het is super om je verslag te lezen.
    Ben gewoon jaloers op zo'n ervaring !!!
    Heel veel succes vandaag op je eerste schooldag en maak wat geweldigs van je High school jaar.
    (je plaatsje achterin de sportzaal is bijzonder
    leeg )

    dag meissie xxx

  • 07 September 2010 - 20:48

    Maris:

    haa lieveee fam,
    heb eindelijk even tijd om je reisverslagen te lezen. Klinkt inderdaad allemaal erg super en ook echt leuk dat je mij op de hoogte houd. Ben ook benieuwd hoe je de school gaat vinden. En vind echt leuk voor je dat je zo goed word opgevangen in dat gezin.
    Mis jou gezelligheid op school wel hoor. Ik moet maandag pas beginnen dus ook in ben benieuwd hoe alles is. Ik hoor weer graag van je!

    dikke kus, miss uu


  • 08 September 2010 - 10:39

    Imke:

    Ben benieuwd naar je eerste ervaringen op High School. Wat voor een soort school zit je eigenlijk op?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 34793

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: