morgen eindelij eerste schooldag! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu morgen eindelij eerste schooldag! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

morgen eindelij eerste schooldag!

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

10 September 2010 | Verenigde Staten, Lowell

hey iedereen!

Er was moeite om florian en mij op school te krijgen. Want eerst wouden ze ons niet aannemen op school. Maar na eindeloos bellen kunnen we morgen eindelijk naar school. Morgen is er een groot festival zo dat wordt hopelijk leuk. En ze doen dat om geld op te halen voor borstkanker. En er is dan een speciaal american footbal game om geld in te zamelen. Zo morgen krijgen jullie meer te lezen hoe mijn eerste school dag was en met de festival en alles.

-xxx- fam

• 10 September 2010 - 08:58

Dirk:

Gelukkig is het toch gelukt op die school te mogen! En je duikt al meteen de Amerikaanse cultuur in met football games en fundraising;), super!

Heel veel plezier daar!
    Groetjes, Dirk

• 12 September 2010 - 15:20

Frederike:

Nou gelukkig mocht je er dan uiteindelijk toch op :D Veel plezier met het footballen! :P
    xxxx

• 12 September 2010 - 18:54

Imke:

Ik zie al Amerikaans in je Nederlands te voorschijn komen. "een groot festival SO dat wordt leuk". Grappig hoor.

Gaat ie goed met het Engels.

Ik dacht eigenlijk dat alles met school en zo reeds was afgesproken voor vertrek, maar dat is dus niet zo. American footbal, rugby dus....want ons voetbal heet soccer toch?

Groetjes

Imke

PS. Hoe is het weer daar eigenlijk?? Hier veel regen.

• 13 September 2010 - 07:34

Anne:

Hey Fam,
    American voetbal is niet rugby maar het lijkt een beetje daarop. Ik hoop dat ze jij in de senior jaar zetten (of teminste junior jaar) met jouw leeftijdgenoten. Dan maak je Prom mee en krijg je ook en Amerikaansdiploma. Met jouw HAVO diploma kan jij echt honours kursusen doen oor! Die moeten jouw echt niet onderschatten! Success met het regelen.