Tornadoooooooo! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu Tornadoooooooo! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

Tornadoooooooo!

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

31 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

vorige week vrijdag football game verloren :(. ik was er niet omdat mijn hostfamilie met een ander gezin een etentje had gepland. dus het was wel grappig want toen kon ik zeggen dat het door mij kwam dat ze verloren :). zaterdag zal ik met de PIE een dag hebben met alle uitwisselings studenten maar we waren daar en nog hondenderden mensen en we konden ze niet vinden dus gingen we maar weer naar huis. maar ik had zaterdag avond een hele leuke avond want we gingen pompoenen uithollen. en daarna gingen maakte we een tottem paal met alle pompoenen en deden er lichtjes in zodat je de gezichten kon zien. de foto's kun je zien op facebook. daar na ging ik zondag voor de eerste keer winkelen maar de mall was zo groot en ik was zo overwelmd of iets anders maar ik heb helemaal niks gekocht :(.

en toen dinsdag dat was me een dag. er waren een heleboel scholen in de omgeving gesloten omdat ze een tornado verwachten. er was een de hele dag een tornado watch dat betekent dat er een tornado kan komen. als er een tornado gezien is dan gaat het van een tornado watch naar een tornado warning. als dat het geval is moeten alle studenten evacueren naar een andere locatie in de school. tijdens het derde uur mensen zeiden dat er een tornado warning was omdat ze een sms hadden gekregen dat het was omgeslagen. maar we keken op de website en daar was niks veranderd dus de les gingn verder. tien minuten later we gingen nog een keer kijken en het was idd omgeslagen dus nu moesten we alleen nog wachten totdat de directeur over de intercom zei dat we moeten evacueren. toen het zover was gingen we naar de meisjes lockers en we zaten daar voor een half uur en daarna kregen we te horen dat we weer terug naar de les konden. we zaten drie minuten in de klas en we moesten weer naar de lockers waar we voor een ander half uur zaten en toen konden we weer naar de klas deze keer voor de hele dag. het was niet zo erg als een echte tornado alleen sommige bomen die waren omgewaaid.
donderdag moest ik na school mijn inentingen halen. daar had ik geen problemen mee en ik dacht na vijf minuten ben je toch klaar maar het ging anders dan gehoopt. we moesten een uur en twintig minuten wachten omdat ze moeilijkheden hadden met mijn eerdere inentingen. maar toen kon ik gelukkig uiteindelijk mijn inentingen krijgen.
morgen is het halloween en ik ga samen met shelby trick and treat dus daar schrijf ik morgen avond of maandag nog wel een klein stukje schrijven

-xxx- fam

  • 31 Oktober 2010 - 11:03

    Myrte:

    Nounou wat een avontuur die tornado!
    wel leuk om weer wat te lezen :)
    veel plezier met Halloween today ;)

    Love you

    Kiskiss your little siss

  • 31 Oktober 2010 - 12:59

    Paul :

    Heftig zeg. Komt dat vaak voor daar? En je moest naar de meisjes lockers. Doen ze jongens en meisjes apart? En waarom naar de lockers? Of is dat in de kelder (en dus veilig?)
    Ze zeiden hier dat je de laatste hepatitis A/B het beste in NL kunt halen.

  • 31 Oktober 2010 - 13:23

    Djurre:

    wat een avontuur zeg.
    gelukkig dat het niet zo heftige tornado was.
    en is het ook zo dat iedereen in de omgeving een schuilkelder heeft?

  • 31 Oktober 2010 - 15:37

    Oma Hoogeveen:

    Lieve famke wat leuk om te lezen allemaal.Ik ben trots op jou!Als er in November een aanbieding is voor route 66; dan kom ik ook naar de States.
    Groetjes van Oma uit Hoogeveen

  • 31 Oktober 2010 - 18:34

    Imke:

    Hoi Fam,

    Halloween in the States is een echt evenement, toch? Ben benieuwd naar je ervaringen, hier merk ik er niets van...?

    Tornadooooooooos, lijkt me niet fijn, gelukkig is er niets gebeurd.

    Liefs

    Imke

  • 07 November 2010 - 21:52

    Wesselingen:

    Hi Famke,
    bij reisstatus staat dat je weer thuis bent, ehhhh...hoe bedoel je dat?

  • 08 November 2010 - 00:34

    Famke:

    hee irma

    dat is nooit gewijzigd ik heb geen idee hoe dat zit maar ik zit hier nog wel voor 7 maanden :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 34790

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: