halloween!!!! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu halloween!!!! - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

halloween!!!!

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

02 November 2010 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

hier een klein verslagje over halloween. gisteren om vier uur haalde shelby me op en hebben we eerst popoenen uitgehold. daarna hebben we snel gegeten en ze we op weg gegaan naar het halloween avontuur :D we waren samen met de oppaas kindjes van shelby. ze zijn negen en een tweeling van zeven. zodat we niet twee groten kinderen waren die het allemaar deden voor het snoep. we zijn eerst naar twee kerken gegaan omdat mensen daar snoep uitdeelden zodat het veiliger is voor de kleine kinderen. en daarna gingen we langs de huizen, dat was veel leuker omdat het toen donker was. we waren om half acht klaar omdat we moe waren. we hadden toen twee en een half uur gelopen. nou dat was mijn halloween story :D

-xxx- fam

  • 02 November 2010 - 08:27

    Frederike:

    Hee Fam!
    Nou wel weer een leuk avontuur, haha!
    Klinkt gezellig in ieder geval!
    Is school ook nog leuk? :P Krijg je eigenlijk ook toetsen ofzo?
    xxxx free

  • 02 November 2010 - 08:40

    Myrte:

    Klinkt leuk!

    Spreek je vast snel weer :)

    XX

  • 03 November 2010 - 18:35

    Filosoof Van De Fam.:

    Sint Maarten is voor kinderen ,maar dat zal Famke niet hinderen.
    Je vliegt even naar Lowell en hup daar kan het wel.
    Ik heb het echt "gezien"met Halloween.

  • 09 November 2010 - 18:53

    Imke:

    Hoi Famke,

    Regelmatig heb je het over de kerk. Is de kerkgemeenschap belangrijk in Lowell? Dat idee krijg ik wel, of komt dat toevallig door de mensen die je hebt leren kennen.

    Pompoenen uithollen, dat klinkt echt als een Haloween feest. Ik heb nooit zoiets gedaan.

    Groetjes uit een kouder wordend Nederland. Volgens mij is het bij jullie veel lekkerder weer.

    Liefs

    Imke

  • 09 November 2010 - 23:42

    Famke:

    de kerk is hier inderdaag heel erg belangrijk voor iedereen. en nu is het mischien nog wel warmer maar hoorde van paul dat het over twee weken min 11 wordt dus dan is het hier kouder :D

  • 10 November 2010 - 07:21

    Marion:

    Hoi famke,

    Poosje je stukjes niet gelezen daar ik aan mijn oog geopereerd ben. Maar vanaf nu ben ik weer één van je vaste lezers hoor !!!
    Leuke en minder leuke dingen wisselen elkaar daar af maar over het algemeen is het denk ik toch een heel machtige ervaring daar in de verre !!!

    dag love !!!!!

  • 11 November 2010 - 16:08

    Oma W.:

    Hallo Famke,
    Heb je al warme winter kleren gekocht?De winters kunnen daar behoorlijk koud zijn,heb ik gelezen.Nu is het nog lekker weer bij jullie. Kloppen die temp. daar bij "weersverwachting"?Je hebt je reisstates veranderd zie ik, aardig bedacht hoor.
    Veel liefs ,
    oma w.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 34791

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: