basketbal :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu basketbal :D - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

basketbal :D

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

16 November 2010 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

we hadden maandag, dinsdag, woensdag try outs van basketbal. ik heb namelijk al drie maanden niks kunnen doen dus ik wou graag een sport doen. dit was de enige sport die me leuk leek in het winter seizoen. de try outs waren twee en een half uur :D. na de derde dag zouden we te horen krijgen of we dan in het team zaten. ik was natuurlijk niet zo goed als al de andere meiden omdat ze al heel lang basketbal speelden. maar gelukkig omdat ik een exchange student was konden ze me niet weigeren. ik mag dan nog niet mee doen met de wedstrijden omdat ik nog niet goed genoeg ben maar als ik beter word dan mag ik wel wedstrijden spelen :D.

verder heb ik de afgelopen twee zaterdagen de tuinen van mensen die naar de kerk gaan de tuinen geharkt. de mensen zijn namelijk te oud om dat te doen dus daarom doet de jeugdgroep het en we krijgen er dan geld voor, voor onze mission trip. de trip is naar chigago. het was heel leuk om te doen vooral omdat de twee mensen die de jeugdgroep leiden ook meededen en ze hebben altijd een leuk verhaal te vertellen dus je verveeld je nooit met hun :D.

het trimester is over een week afgelopen :D dus ik heb dan aankomende maandag en dinsdag een examen voor elk vak en dat telt dan voor twintig procent voor je cijfer. daarna zijn we de rest van de week vrij dus dat is wel lekker vooral omdat ze hier eigenlijk geen vakantie hebben door het schooljaar heen. enige jammere is dat je niet echt vakantie hebt als je een sport doet dan moet je gewoon door blijven trainen :(.

het begint nu ook steeds kouder te worden dus het zal me niet verbazen als het binnenkort zal gaan sneeuwen en het ook blijft liggen :D

ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte hebt gebracht

-xxx- fam

  • 16 November 2010 - 09:25

    Myrte:

    Leuk Fam ! Maar wat is dat mission trip naar chigago? jullie verzamelen geld om met de kerkmensen naar chigago te gaan ofzo??

    Kom je zo meteen terug thuis met een American Accent & als basketbal pro :P ... en als pro tuinharker haha :P

    X

  • 16 November 2010 - 10:23

    Frederike:

    Wat leuk dat je mee mag doen met basketbal :D Nog ff super goed worden en dan kun je ook wedstrijden spelen! Leuk hoor :D En lekker bladharken haha :P
    Nouu veel plezier maar weer en succes met trainen en je examens natuurlijk!!
    xxxx

  • 16 November 2010 - 20:19

    Imke:

    Hi Famke,

    Hoe spreken ze jouw naam eigenlijk uit in het Engels vroeg ik me net af. Mij noemden ze gewoon Immelie, want Imke was redelijk moeilijk.

    Mission trip...organiseert de kerk dat? Chicago, wel super leuk, nog maar ff doorharken dan.

    Basketbal. Wel handig dat je groot bent toch? Leuke sport.

    Liefs

    Imke

  • 17 November 2010 - 01:16

    Famke:

    hee myrte en imke

    de mission trip is dat de jeugdgroep allemaal dingen doet voor de kerk waar we dan geld voor krijgen zodat we aan het einde van het jaar naar chigago kunnen met de jeugdgroep.

    en mijn naam kunnen ze aardig goed uitspreken als ze het onder de knie hebben :D dat duurt meestal een paar dagen als ze het vaak genoeg proberen :D

  • 17 November 2010 - 07:07

    Marion:

    hoi Famke,

    had ook wat vraagjes maar die zijn inmiddels al door jezelf beantwoord.leuk hoor basket maar hoop wel dat je straks ons maatje weer wordt op de sportschool. maar misschien raak je wel veslaafd aan die sport en zie ik je niet meer terug. maar goed dan kom je maar eens aan !!!! kan je mooi al je indrukken vertellen bij een hapje/drankje.

    groetjes

  • 17 November 2010 - 08:50

    Marijn:

    Oeh tof,

    en try outs.... ik zou in mn broek schijten.
    wel super vet dat je bij het team zit.

    ook echt super tof van die trip naar chigago.....
    ik bedoel, zo zie je wel super veel van amerika....
    (btw, ik blijf het super leuk vinden om je verhalen te lezen. echt nice:D)

  • 19 November 2010 - 14:36

    Anne Wals:

    Hi Famke,
    Glad to know you can take part in Basketball. I think it is a really fun intense sport! Brian and I shoot baskets at my Mom's each Summer. I hope you like the snow. If you're lucky you get tons of it and often for the real Winter experience....very romantic from afar.
    Take care.
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 34800

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: