Let the journey begin!! - Reisverslag uit Valparaíso, Chili van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu Let the journey begin!! - Reisverslag uit Valparaíso, Chili van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

Let the journey begin!!

Door: Famke

Blijf op de hoogte en volg Famke

02 Februari 2014 | Chili, Valparaíso

Hey iedereen,

Eindelijk gaat mijn reis naar het verre Chili beginnen. Mijn koffer is gepakt, boarding pass geprint en nu maar wachten tot de tijd zover is :D. Ik zal vandaag om 17:30 weg rijden uit Wageningen en om 20:55 zal het vliegtuig opstijgen. En zal om 11:20 in Santiago landen (lokale tijd). Voor de mensen die het nog niet wisten, het is daar 4 uur eerder.

Ik heb er heeeeeeel veel zin in en ben benieuwd wat dit avontuur mij gaat brengen. Het besef dat ik voor een half jaar weg ga begint ook eindelijk te komen. Mocht ook wel tijd worden! Had ondertussen het idee dat iedereen in mijn omgeving zich meer gespannen voelde dan ikzelf.

Als je mensen weet die mijn blog wel graag willen lezen maar geen facebook hebben, stuur dan deze link dan door. Ik ben namelijk ondertussen de kluts kwijt van wie deze mensen allemaal zijn!

• 02 Februari 2014 - 14:56

Wieneke:

Heel veel plezier Fam! Xx

• 04 Februari 2014 - 10:38

Wietskev.d.molen:

Fijn te lezen dat je goed aangekomen bent. We hopen dat je fijne tijd hebt in chili.
    veel liefs , van opa en oma. xxx