twee weken school erop zitten - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu twee weken school erop zitten - Reisverslag uit Lowell, Verenigde Staten van Famke van der Molen - WaarBenJij.nu

twee weken school erop zitten

Door: famkelouise

Blijf op de hoogte en volg Famke

24 September 2010 | Verenigde Staten, Lowell

hee iedereen

ben ik weer :).

eerst een klein stukje over mijn nieuwe hostfamilie. ik kon je er nog niet zoveel over vertellen omdat mijn oude hostfamilie nog niet wist waar ik zit en het is niet gegaan zoals we gewild hadden. ik woon nu bij bill en joyce, ze zijn in de 70 dus vrij oud. maar ze zijn heel vriendelijk en als ik iets wil kan ik het gewoon zegeen en ze halen het. ik heb mijn eigen kamer met een tv. dat had ik ook in mijn andere hostfamilie trouwens maar ik heb nu ook mijn eigen badkamer. mijn eigen douche en wc.

deze week was heel erg leuk en ik zal je vertellen waarom. het was namelijk niet een normale week. het was de week van homecoming. dus er was elke dag dat je je moest verkleden als iets en dat was per jaar verschillend.
maandag: ugly sweater day
dinsdag: disney karakters
woensdag: payama day (foto op facebook)
donderdag: ieder jaar moest iets anders. de eerste jaars moesten als baby's. de softmores moesten als kleuters en juniors al volwassens en seniors als bejaarden en de leraren als teenagers.
vrijdag: ieder jaar heeft een andere kleur.
het is heel grappig om te zien hoe veel mensen er aan mee doen vooral de payama day was een drukke verkleedparty.

ik heb zaterdag een winterjas en winterschoenen gekocht. want die heb je hier echt nodig omdat het in de winter zo koud kan worden dat de scholen soms dicht zijn omdat de schoolbussen niet kunne rijden. en zondag had ik een luch met alle exchangestudents van de regio die met de zelfde organisatie zijn al ik ben. dat was wel heel erg gezellig maar geen andere nederlander :(. er waren wel vier braziels en vier duitsers. maar omdat ze de zelfde taal spreken gingen de duitser in het duits praten maar gelukkig kan ik duits dus kan ik alles verstaan.

met vrienden gaat het steeds beter ik leer steeds meer mensen kennen. nog niet zoals ik gewend was in nederland maar het gaat de goede kant op. ik heb een meisje genaamd shelby die heel aardig is en me meeneemt naar dingen. zo ben ik maandag naar een art iets geweest in grand rapids. er waren over kunstwerken in de stad en die kan je gewoon bekijken sommige waren echt cool om te zien. en gisteren ben ik naar de powerpuff games geweest. dat is dat de meisjes american football spelen en de jongens cheerleading. maar er waren maar 7 jongens die het lef hadden om te doen, maar het was wel heel erg grappig om te zien. en het was de juniors vs seniors. de meiden hadden er zin in omdat er 100 meiden meededen in elk team sommige hebben niet eens kunnen spelen.

ik hoop dat ik jullie vragen beantwoord heb en als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen in je reactie.
ik heb veel meer foto's op facebook staan omdat ik hier maar tien kan uploaden dus als je facebook hebt en tijd moet je maar even kijken

-xxx- fam

  • 24 September 2010 - 06:34

    Stella:

    Mocht iemand Famke iets willen sturen haar adres is:
    Famke van der Molen
    11515 Boulder Drive, Apt. 158
    Lowell, MI 49331
    USA

  • 24 September 2010 - 07:18

    Myrte:

    Whaha ben jij ook verkleed naar school gegaan? Die Shelby klinkt wel aardig :)
    Hebben jullie dan zo ook Prom? met al dat prom queen gebeuren ? xD veel plezier nog met al je gekke activiteiten ;)

    Kusje van je Zusje

  • 24 September 2010 - 11:57

    Oma:

    Geweldig ;heel fijn om al je belevenissen te lezen, geniet er maar van.
    groetjes en xxx
    oma

  • 24 September 2010 - 13:12

    Frederike:

    Haha wat vet, een hele week elke dag verkleed naar school :D Ik zie het al helemaal voor me hier in NL.. :P
    Maar fijn dat het allemaal de goede kant op gaat enzo! :)

    xxxx

  • 26 September 2010 - 18:10

    Imke:

    Heeey Fam.

    Ik ben net terug uit Italie (Bari) en was erg nieuwsgierig naar je nieuwste belevenissen. Fijn dat nu alles de goede kant op gaat. Erg knap dat je hebt doorgezet hoor!

    Jongens die cheerleaden, ik wist niet dat ze dat deden.

    Ik heb jammergenoeg geen facebook. Maar de foto's op je site zijn ook leuk.

    Succes maar weer!!

    Liefs Imke

  • 01 Oktober 2010 - 05:55

    Marion:

    Hoi Famke,

    Ja een iets jonger gezin is waarschijnlijk leuker maar och als zij het nog zien zitten zo'n jonge blom in huis te halen zullen ze toch niet heel bejaard zijn !!!
    Was een weekje in Italië (Milaan) dus geen mail-mogelijkheden maar heb wel aan je gedacht.

    Groetjes wijffie !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lowell

High School

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2011

laatste dag :(

16 Mei 2011

PROM en CHICAGO

13 April 2011

SPRINGBREAK MISSISSIPPI

07 Maart 2011

CHICAGO :D

03 Februari 2011

TWEE SNEEUWDAGEN ACHTER ELKAAR!
Famke

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 34789

Voorgaande reizen:

22 November 2016 - 22 November 2016

Nieuw Zealand

02 Februari 2014 - 27 Juli 2014

Chili

01 September 2010 - 25 Juli 2011

High School

Landen bezocht: